

Dostępne w sklepie metody płatności:
Przelew natychmiastowy
Najszybsza i bezpieczna forma płatności elektronicznej. Po szybkim zaksięgowaniu wpłaty następuje wysyłka towaru.
- operator płatności pay-by-link to Blue Media
- dostępna jest także płatność Blikiem
- oraz płatność kartami: Visa, MasterCard.
Banki dostępne w usłudze „Przelew natychmiastowy”:
- mBank
- PKO BP
- ING
- Santander
- Pekao SA
- Credit Agricole
- BNP Paribas
- Millenium Bank
- VeloBank
- Alior Bank
- Inteligo
- BOŚ Bank
- City Handlowy
- Bank Nowy BFG S.A.
- Pocztowy24
- Toyota Bank
- PLUS BANK
- Nest Bank
- Bank Spółdzielczy w Sztumie
- Bank Spółdzielczy Lututów
- NICOLAUS Bank
- Krakowski Bank Spółdzielczy
- Bank Spółdzielczy Biała Rawska
- Małopolski Bank Spółdzielczy
Płatności Google Pay w ramach Shoper Płatności - błyskawiczne zakupy z Google Pay
Po wybraniu Google Pay na liście płatności należy, sfinalizować zamówienie, a następnie dokonać płatności już po przeniesieniu na stronę Blue Media.
Przelew tradycyjny na konto bankowe
Klient po zarezerwowaniu zamówionego towaru, otrzyma na podany wcześniej adres e-mail numer rachunku bankowego sklepu, na który przeleje właściwą kwotę. Numer konta dostępny jest w dolnej części strony w stopce - sekcja Kontakt i dane firmy. Z chwilą zaksięgowania wpłaty, zamówienie zostaje przekazane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. Zamówione produkty zostaną wysłane maksymalnie w ciągu 2 dni robioczych.
Płatność za pobraniem
Opcja dostępna dla klientów, którzy preferują płatność dopiero w momencie odbioru zamówionych
towarów. Nie jest wtedy wymagane oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty.
NOWOŚĆ!
mBank mRaty
Metoda dostępna jest dla zakupów o wartości 300 – 20 000 zł. Decyzja banku o udzieleniu kredytu następuje nawet w 15 minut od wysłania wniosku przez klienta sklepu do kilku dni roboczych.
FAQ mRaty – podstawowe pytania i odpowiedzi dla klienta sklepu
Poniżej możesz znaleźć podstawowe pytania i odpowiedzi, które są najczęściej zadawane przez klientów zainteresowanych skorzystaniem z mRat jako metody do opłacenia zakupów internetowych.
Czy mogę wykorzystać poniższe odpowiedzi i umieścić je na stronie swojego sklepu internetowego, tak by lepiej poinformować klientów o mRatach?
TAK. Rekomendujemy by w wybranym miejscu na stronie sklepu umieścić odpowiednią zakładkę o „mRaty – pytania i odpowiedzi dla klienta”.
Od jakiej kwoty można finansować zakupy za pomocą mRat?
- mRaty dostępne są dla zakupów o wartości 300 – 20 000 PLN. Decyzja banku o udzieleniu kredytu następuje nawet w 15 minut od wysłania wniosku przez klienta sklepu do kilku dni roboczych
Zwrot towaru sfinansowany mPożyczką – jak to zrobić?
- Klient, który zdecyduje się zwrócić towar sfinansowany mPożyczką powinien dokonać zwrotu zgodnie z regulaminem sklepu. Sprzedawca wówczas przelewa środki na rachunek, z którego przyszła płatność za towar, czyli na rachunek techniczny mBanku. Klient powinien skontaktować się z bankiem w celu zamknięcia mPożyczki pod adresem: https://www.mbank.pl/kontakt/oferta-indywidualna/
Czy można zwiększyć limit tzn. czy klienci z korzystający z mRat mogą uzyskać wyższe finansowanie niż 20 000 PLN?
- Kwota 20 000 PLN to maksymalna kwota kredytowania, nie ma możliwości aby ją zwiększyć.
mPożyczka – jak odstąpić od umowy?
- Klient ma 14 dni od zawarcia umowy mPożyczki by od niej odstąpić. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć pisemnie w placówce lub wysłać je do banku pocztą. Do odstąpienia od umowy klient może wykorzystać wzór oświadczenia dostępny na stronie mBanku lub sporządzić je samodzielnie.W przypadku odstąpienia przez klienta, umowa mPożyczki uważana jest za niezawartą. Klient ma wówczas obowiązek zwrotu udostępnionej pożyczki z odsetkami. Termin na zwrot wynosi maksymalnie 30 dni, licząc od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.Odstąpienie od umowy mPożyczki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy ze sprzedawcą (zwrotem towaru).
Jak wygląda zawarcie umowy mPożyczki z klientem?
- Warunkiem zawarcia umowy jest poprawne wypełnienie wniosku kredytowego oraz otrzymanie pozytywnej decyzji kredytowej.1. Klient, który ma konto w mBanku otrzyma maila z informacją, że umowa czeka na akceptację. W tym samym czasie otrzyma wiadomość push w aplikacji oraz wiadomość w serwisie transakcyjnym. Następnie klient powinien zaakceptować umowę w serwisie transakcyjnym/ aplikacji mobilnej formą autoryzacji, którą wybrał w mBanku.2. Klienci, którzy nie posiadają rachunku w mBanku otrzymają maila z linkiem do zawarcia umowy. mBank wyśle maila na adres, który został podany we wniosku kredytowym. Po zawarciu umowy i uruchomieniu kredytu klient otrzyma maila z pakietem aktywacyjnym.3. Po zawarciu umowy klient otrzyma od mBanku maila z dokumentami potwierdzającymi zawarcie umowy oraz harmonogramem spłat kredytu. Aktualny harmonogram klient znajdzie także w serwisie transakcyjnym mBanku.
Kiedy klient zapłaci pierwszą ratę mPożyczki i gdzie znajdzie numer rachunku do spłaty?
- Pierwszą ratę kapitałowo-odsetkową klient, który skorzystał z mPożyczki zapłaci najwcześniej po 28 dniach od daty uruchomienia kredytu, nie później jednak niż po 61 dniach. Oznacza to, że pierwsza rata może być wyższa od pozostałych, gdyż mBank odsetki nalicza za większą liczbę dni – od dnia uruchomienia do dnia spłaty pierwszej raty.Klient numer rachunku do spłaty znajdzie w umowie kredytowej. Numer ten klient może też sprawdzić w serwisie transakcyjnym mBanku.Więcej informacji znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/kredyty-gotowkowe/mraty/
Płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy
Wykorzystywana przy zamówieniach odbieranych w siedzibie firmy.
Adres: ul. Szmaragdowa 12, 55-002 Dobrzykowice.
W celu ustalenia dodatkowych godzin odbioru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 695-283-506.